Wednesday, April 12, 2006

Kalaulah aku takde internet lagi...

Last week aku diberitahu, password internet kat mebenk nih dah nak kene revoke 14 nih. So Kalaulah password ni kene revoke sure aku tak boleh lagi menaip untuk blog(s) aku. So rasanya aku aku cuba untuk taip dari email aku since blogspot still bagi aku update guna email... So maybe a bit kibut sikit... Since maybank dengan jayanya menambah extra kat bawah nih. Takpe la.. aku cuba...
 
Kalaulah aku takde internet...
1. Aku kelam kabut...
2. Aku tak tahu nak buat ape...
3. Aku kebosanan tahap cipan tunggu jagung nak masak...
4. Aku jadi pekerja contoh yang asik bad mood...
5. Aku tak boleh nak send email read webmail...
6. Aku tak boleh nak baca blog kengkawan...
7. Aku takleh nak comment kat blog korang...
8. Aku tak boleh update blog...
9. Aku cuma duduk senyap saja... Tengok screen pc, tapi tak tekan ape...
10. Aku takde internet...
 
 
 
Kalaulah aku ada internet........ hmmm...

bzz at 9:29 AM

0comments

0 Comments

Post a Comment