Monday, April 03, 2006

Kalaulah...

Kalau lah aku...

Ni blog aku yg ke-4 yg org lain boleh baca. Blog ni just for fun... Sesuka... Padangan aku... Etc etc blablabla... Sbb kalaulah aku
nak taip blog... biarlah... Kalaulah aku ni akan ceritakan ikut apa saja format yg tok nenek aku suke... Kalau aku suka singkong mungkin kau suka keju heii heii... Maybe aku wat cara bercakap, novel, cerpen, pantun atau ape je... Cume... aku akan cerita pasal... kalaulah aku la... Contoh... cam kalaulah aku jadi pembaris, doreamon, gaban, perkasa itam, donald duck, ultraman, superman, batman, spiderman, komen atau ape je la... sbb 'kalau' boleh digunakan bebile je kalau aku nak. Kalau tanak takpe le... sbb kalau bukan menunjukkan kemestian... Ianya cume.... Errr fikir sendri la... Kalau korang nak fikir apa maksud kekalauan itu...

Ermm hmm.. bercadang kalaulah blog ini ok... maka saya akan bukukannya di buku-bukulah... tapi.. kalau nak beli, beli ye yg original. Nanti saya sign buku itu. Kalau aku buat la... Hahaha... Ok le... oleh kerana aku skang ni 'kalau aku tak lapar' maka aku boleh menaip entry pertama ni dengan lebih panjang. Sebab kalaulah aku dah lapar... maka aku nak pergi makan la ni kan... So aku nak makan dulu... Kalau ada masa... Jumpa lagi nanti... buhbye...

bzz at 12:26 PM

0comments

0 Comments

Post a Comment